فاتولز – جدیدترین ابزار رایگان وبمستر
آموزش نصب ماینکرافت :: ⚒ Crafting Yaar ⚒

⚒ Crafting Yaar ⚒

⚒ Crafting Yaar ⚒

ما یک گروه اموزشی ماینکرافت (pc) هستیم و هرگونه اموزشی که شما میخواهید رو از ماینکرافت براتون به اشتراک میگذاریم . ما مود،تکسچر،مپ و اسکین ارت هم داریم تازه ما به غیر از اموزش های خود ماینکرافت اموزش های جدایی مانند paint.net ، ساخت ارت، لوگو، والپیپر و... میدهیم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

آموزش نصب ماینکرافت

پنجشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۶، ۱۰:۲۱ ب.ظ

سلام ما امروز اومدیم با یک اموزشی که خیلی از کسایی که میخوان از ماینکرافت (pe) به (pc) برن دچار این مشکل میشوند واین مشکل نصب کردن ماینکرافته. بعضیا فکر میکنن که ماینکرافت کامپیوتر خیلی مسقرست. اما با این لانچری که من به شما معرفی میکنم خیلی باحالتر و راحت تر هم میشه. خیلی خب بریم سر اموزش .


قدم اول :

خیلی خب اول شما باید T luncher رو نصب کنید (نصب)

قدم دوم :

سپس نرم افزار جاوا رو نصب میکنید (نصب)



قدم سوم :

حالا بعد از اینکه نرم افزار جاوا رو نصب کردید لانچر رو باز میکنید از قسمت username اسمتون رو عوض مییکنید و از قسمت کناری version ورژنی که میخواهید باهاش بازی کنید رو انتخاب کنید سپس دکمه enter the game را بزنید و وارد بازی بشوید امیدوارم لذت برده باشید مطالب دیگر هم در راه هستند خداحافط تا بعد

  • bardia zg

نظرات  (۸)

نمیشه بدون نصب جاوا ازش استفاده کرد ؟

لانچر چیست

دمتون گرم با این اموزش فقط روش بینهایت کردن بازی رو هم بگید خیلی ممنون میشم

گیم مود رو creative کن لود نشد برو تو  تنظیمات world . 

 aloww chest رو فعال . on . کن تا لود شه

میشه روش شیدر پک نصب کرد؟

 

قبلن مایین کرافت رو نصب کردم ولی از یجا دانلود کردم ک وقتی میخواستم کیفیت بازی رو بالا ببرم پوشه شیدر پک نداشت بازی این که شما میگین داره؟

 

سلام هر کاری کردم جاوا نصب نشد مشکل چیه؟

سلام با تی لانچر که می رم ارور جاوا دی ال ال میده و بازم ارور جاوا es er میده چه کنم  ؟ روی یه pc دیگه قبلا نصب کردم ولی روی این pc نمیاد .

هر کسی میدونه بگه 

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی